تولید کننده و فروش انواع تجهیزات ورزشی، باشگاهی و خانگی

مزیت های باشگاه بدنسازی خانگی

مزیت های باشگاه بدنسازی خانگی

مزیت های باشگاه بدنسازی خانگی

مزیت های باشگاه بدنسازی خانگی

مقدمه

وقتی صحبت از ورزش می شود، آیا اینها افکاری هستند که در ذهن شما می گذرد؟

“من وقت ندارم به باشگاه بروم.”
” بعد از کار خیلی خسته هستم که نمی توانم به ورزش بروم.”
نمی توانم پرداخت این هزینه برای عضویت را توجیه کنم.

اگر این افکار شما را از اجرای یک برنامه ورزشی باز می دارند، پس شاید زمان آن رسیده است که تغییری ایجاد کنید.

ورزش در خانه به دلیل تنوع تجهیزات بدنسازی موجود روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. روزهایی که باشگاه تنها جایی بود که می‌توانستید یک تمرین کامل بدن با کیفیت داشته باشید به پایان رسیده است، یا یک دستگاه همه کاره که کل اتاق خانه شما را اشغال نمی‌کند میتوانید تمرینی با کیفیت داشته باشید. اگر به دنبال بهبود سیستم قلبی عروقی خود، کاهش وزن، به دست آوردن توده عضلانی بدون چربی یا فقط فعال ماندن باشید، تمرین در خانه در زندگی شما جایگاهی دارد.

مقر سیمکش خانگی

 

مزیت های دستگاه بدنسازی خانگی

متناسب با زندگی روزمره شماست

با داشتن یک دستگاه بدنسازی خانگی، به جای اینکه سعی کنید برنامه خود را برای رسیدن به باشگاه مدیریت کنید، برنامه تمرینی خود را در برنامه خود قرار می دهید. داشتن سالن بدنسازی خانگی به شما این آزادی را می‌دهد که هر وقت می‌خواهید تمرین کنید، چه زمانی که بچه‌ها می‌خوابند، در طول برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌تان، یا قبل از اینکه بقیه اعضای خانواده بیدار شوند.

فضای راحت

یکی از مزایای داشتن سالن بدنسازی خانگی این است که می توانید در محیطی ورزش کنید که از آن لذت می برید و احساس راحتی می کنید. هنگام راه‌اندازی سالن بدنسازی خانگی، مطمئن شوید که در قسمتی از خانه است که انگیزه شما را حفظ می‌کند و می‌توانید از گذراندن زمان مورد نیاز خود لذت ببرید.

زندگی پر مشغله

چه بچه داشته باشیم، چه برنامه کاری پرمشغله با ساعت‌های طولانی، یا زیاد در رفت‌وآمد، به ندرت بسیاری از ما تعهدات تناسب اندام خود را در اولویت قرار می‌دهیم، مخصوصاً برای آنهایی که احساس می‌کنند ورزش یک کار اضافی است. داشتن یک باشگاه خانگی که در هر زمان بتوانید به آن تکیه کنید، تضمین می کند که می توانید در جلسات تمرینی خود جا بیفتید و با وجود عدم اطمینان زندگی متعهد بمانید.

زمان خانواده

یکی از بهترین دلایل برای داشتن یک باشگاه ورزشی خانگی، فرصتی است که تناسب اندام را به یک امر خانوادگی تبدیل کنید. ورزش یک تقویت کننده خلق و خوی مثبت عالی است و داشتن سایر اعضای خانواده در کنار شما می تواند تمرین را حتی بهتر کند. محیطی را ایجاد کنید که تمام اعضای خانواده بتوانند به جای مشغول شدن به وسایل الکترونیکی یا نشستن در مقابل تلویزیون، وقت خود را با هم تمرین کنند. همه سالم تر و شادتر خواهند بود.

در هزینه عضویت در باشگاه صرفه جویی کنید

با افزایش روزافزون قیمت عضویت این روزها، منطقی است که عاقلانه روی تجهیزات خود سرمایه گذاری کنید. من شما را تشویق می کنم محاسبه کنید که سالانه چقدر برای عضویت هزینه می کنید. اکنون 10 سال اضافه کنید و کل مبلغی را که برای عضویت در باشگاه خرج خواهید کرد تخمین بزنید. برای برخی از مردم، این تعداد بسیار بالا است! می توانید با ساختن تدریجی سالن بدنسازی خانگی خود، کلی پول صرفه جویی کنید.

تنوع

هنگام طراحی و ساخت باشگاه ورزشی خانگی، امکانات بی پایان است. یکی از مزایای داشتن یک باشگاه بدنسازی خانگی این است که تصمیم می گیرید از کدام تجهیزات تناسب اندام لذت ببرید و دوست دارید داشته باشید.  بر خلاف دستگاه بدنسازی باشگاهی که برای هر حرکت یک دستگاه مجزا وجود دارد در هوم جیم ها میتوانید مجموع حرکات را در یک دستگاه داشته باشید .می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف تجهیزات قلبی، وزنه‌های آزاد، سالن‌های ورزشی خانگی، مربی‌های کاربردی، وسایل بوکس یا لوازم بدنسازی انتخاب کنید.

 

بدون قوانین

همه باشگاه های ورزشی قوانینی دارند. اگر به باشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ‌تر می‌روید، احتمالاً با قوانین بسیار محدودکننده‌ای مواجه می‌شوید که بر کیفیت تمرین شما تأثیر می‌گذارد.

البته، قوانین ناگفته و هنجارهای اجتماعی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید.

یکی از مزایای یک باشگاه ورزشی خانگی این است که شما نیازی به نگرانی در مورد هیچ یک از آن چیزها ندارید. هیچ قانون یا هنجاری وجود ندارد … هر کاری می خواهید انجام دهید:

  • هر چی میخوای بپوش بدون پیراهن؟ مشکلی نیست!
  • با خیال راحت وزنه ها را رها کنید. جهنم، شما حتی می توانید به آنها ضربه بزنید !
  • با صدای بلند هر چه می خواهید غرغر کنید یا فریاد بزنید.
  • هر چقدر که می خواهید از گچ استفاده کنید.
  • عرق بدتان را در تمام نیمکت بگذارید.

کسی نیست که به شما «نه» بگوید… به جز شاید همسرتان.

8 کاره خانگی

مزیت های باشگاه بدنسازی خانگی

سالن بدنسازی خود را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید

من سالن بدنسازی خود را بر اساس نیازهایم تنظیم کرده‌ام: یک سالن ورزشی متمرکز بر تمرینات قدرتی/توانایی که به عنوان یک دفتر کار خانگی عمل می‌کند.

شما کنترل کاملی بر محیط آموزشی خود دارید. دقیق تر، این شما هستید که از همان ابتدا محیط را ایجاد می کنید.

شما می توانید دقیقاً تجهیزات مورد نظر خود را خریداری کنید. شما می توانید سالن بدنسازی خانگی خود را طوری طراحی کنید که نیازها و اهداف تمرینی خاص خود را برآورده کند.

در حالی که تجهیزات عالی زیادی در باشگاه ورزشی متوسط ​​تجاری شما وجود دارد، اکثر مردم فقط از بخش کوچکی از آن استفاده می کنند. اغلب، تجهیزاتی که دوست دارید در حال استفاده است. احتمالاً تعدادی از تجهیزات وجود ندارد که آرزو می کنید آنها را داشته باشند.

شما می توانید همه اینها را با یک باشگاه ورزشی خانگی اصلاح کنید. ایجاد یک طرح. تجهیزات مهمی را که برای سبک تمرینی و اهداف خاص خود نیاز دارید، مشخص کنید. بقیه رو فراموش کنید

سالن بدنسازی خانه خود را با تجهیزات و لوازم جانبی مورد نظر شخصی سازی کنید حتی میتنوانید از میز و نیمکت بدنسازی استفاده کنید.

وقتی این کار به درستی انجام شود، محیط تمرینی بسیار شخصی‌سازی‌شده‌تری نسبت به یک باشگاه معمولی فراهم می‌کند.

فقط بدانید که ساختن این باشگاه ورزشی سفارشی بسته به بودجه شما و اینکه آیا قصد دارید سالن بدنسازی خود را به یکباره یا تکه تکه در طول زمان تجهیز کنید، ممکن است کمی طول بکشد.

 

چگونه شروع کنم؟

اکنون که می بینیم داشتن یک باشگاه ورزشی خانگی چقدر سودمند است، گام بعدی این است که تعیین کنید چه نوع باشگاه خانگی متناسب با سبک زندگی و فضای شماست. من نحوه ساخت باشگاه ورزشی شخصی خود را توضیح خواهم داد، از خرید لوازم تناسب اندام زیر 100 دلار تا ایجاد فضایی که دوستان و خانواده به طور یکسان از آن شگفت زده شوند و از شما بپرسند که هزینه عضویت چقدر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت آکسایا

جهت دسترسی به حساب کاربری خود وارد شوید