تولید کننده و فروش انواع تجهیزات ورزشی، باشگاهی و خانگی

معرفی و آموزش پرس سرشانه مدل هامر

معرفی و آموزش پرس سرشانه مدل هامر

پرس سرشانه سیمکش

پرس سرشانه سیمکش مدل هامر یکی از بهترین انتخاب ها جهت تجهیز باشگاه شما.سری هامر با داشتن ویژگی منحصر به فرد خود از محبوبیت خاصی در جهان برخوردار است.

در حال بارگذاری پخش کننده...

معرفی و آموزش پرس سرشانه مدل هامر

اشتراگ گذاری و خرید مستقیم

صفحات خشتی تمام اهنی از ویژگی ها دستگاه های سیمکش سری هامر به حساب می آید . همچنین اکسسوری های با کیفیت استفاد شده در این دستگاه باعث زیبایی محصول و بالا رفتن کیفیت ساخت دستگاه میشود.

از دستگاه های محبوب این سری میتوان به دستگاه بدنسازی پرس سرشانه اشاره کرد.از ویژگی های منحصر به فرد دیگر این دستگاه ها میتوان به زوایای دقیق و فشار حداکثری به عضله هدف اشاره کرد. همچنین ابعاد کوچک این دستگاه باعث محبوبیت بیشتر این دستگاه در بین باشگاه داران شده است. دستگاه پرس سرشانه سیمکش عضلات سرشانه را درگیر کرده و با فشاری حداکثری باعث افزایش حجم و خوش فرمی عضلات شما خواهد شد.

سری هامر با دارا بودن وزنه ها 2.5 کیلویی که قابلیت اضافه شدن یا کم شدن را به کاربر میدهد میتواند یک بدنسازی حرفه ای رو برای کاربر به ارمقان بیاورد. سهولت تنظیم دستگاه یک استفاده راحت و سریع رو جهت تنظیم دستگاه طلب میکند. در ویدئو فوق شما می توانید اموزش حرکت و معرفی دستگاه سرشانه را مشاهده کنید. در صورت وجود ابهامات یا نیاز به مشاوره بیشتر میتوانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

پرس سرشانه سیمکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت آکسایا

جهت دسترسی به حساب کاربری خود وارد شوید