تولید کننده و فروش انواع تجهیزات ورزشی، باشگاهی و خانگی

معرفی و آموزش پشت پا خوابیده سیمکش مدل هامر

معرفی و آموزش پشت پا خوابیده سیمکش مدل هامر

دستگاه پشت پا خوابیده سیمکش مدل هامر

 دستگاه بدنسازی سری سیمکش هامر با داشتن زوایای دقیق و کیفیت ساخت بالا یکی از بهترین گزینه ها جهت تجهیز باشگاه های بدنسازی شماست.
 پشت پا خوابیده سیمکش مدل هامر با در اختیار داشتن پین های متعدد جهت تعیین زاویه حرکت میتواند دقیق ترین زاویه تمرین را در اختیار شما قرار دهد
پشت ران دستگاه خوابیده یک تمرین جداگانه است که پشت ساق (عضلات همسترینگ و ساق پا) را هدف قرار می دهد. این تمرین را می توان در موقعیت های مختلف انجام داد و در اکثر تمرینات قدرتی پایین تنه افزودنی خوبی است. عضلات پشت ران را به خوبی درگیر می کند؛ امروزه تمرینات بدنسازی طرفداران بسیاری دارد؛ این تمرینات توانایی بدن را افزایش می دهند و باعث تقویت استخوان ها می شوند؛ عضلات پشت ران پا 3 عدد هستند و در اصطلاح همسترینگ گفته می شوند؛ با دستگاه پشت پا خوابیده متحرک آیرون فیت مدل هامر می توانید عضلات پشت ران خود را بسازید و پاهای خوش فرم و ورزیده ای داشته باشید.
سری سیمکش هامر برای اولین بار در ایران توسط آیرون فیت تولیده شده که از ویژگی های این سری میتوان به کم جابودن ، اسطحلاک کم ، کیفیت ساخت بالا ، زوایای دقیق جهت فشار حداکثر به عضله هدف و … نام برد. ویدئو یکی از دستگاه های این سری ( دستگاه پشت پا خوابیده سیمکش ) رو میتوانید در قسمت زیر مشاهده نمایید.
این سری دستگاه یکی از بهترین انتخاب ها برای تجهیز باشگاه به حساب می آیند.
در حال بارگذاری پخش کننده...

معرفی و آموزش پشت پا خوابیده سیمکش مدل هامر

اشتراگ گذاری و خرید مستقیم
پشت پا خوابیده سیمکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت آکسایا

جهت دسترسی به حساب کاربری خود وارد شوید